Добре дошли в света на Моите нещица!
Надявам се да ви доставя малко радост, така както вие го правите за мен с посещението си. Приятно разглеждане и ... благодаря, че се отбихте!

Начална страница

понеделник, 8 август 2011 г.

Картичка за мен

        Картичка за мен и за Хобисимо Седмица 4.
Дълго мислих, какви картички всъщност харесвам, защото любима ми е винаги последната направена. Хобисимо ни постави наистина трудна задача, тази седмица. Накрая реших : картичка, изчистена и семпла, но когато я отвориш.... изненада! :) Е, това е моята картичка за мен.
                                Приятна вечер!

3 коментара:

  1. Изчистена и семпла отвън, но когато я отвориш те завладява прекрасна пъстрота и страхотно букетче! Супер! Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Изключително симпатична!Много ми харесва и на мен, изненадката вътре е прекрасна:-)

    ОтговорИзтриване
  3. Много весело надничат тези цветенца и точно сякаш те поздравяват :) Много ми хареса и вероятно ще взаимствам идеята някой път :)
    Поздрави и успех!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да посетите моя блог!Ценя високо мнението ви! Приятен и успешен ден!