Добре дошли в света на Моите нещица!
Надявам се да ви доставя малко радост, така както вие го правите за мен с посещението си. Приятно разглеждане и ... благодаря, че се отбихте!

Начална страница

събота, 28 януари 2012 г.

Моите пет плюс!

     За играта "Pay It Forward" при мен са се записали до сега -bejko nuschinka, Miss Emerald, liva  и Пъстър свят.
    Имам адресите на - nuschinka и Пъстър свят .
    Очаквам другите да ми пишат на имейла ( вдясно).
    И понеже се изкуших да се запиша на повече от едно място, искам да изпратя подаръчета на всички при които съм се записала.
    Моля, момичета изпратете ми и вашите адреси!
   Обещавам, да не ви карам да чакате дълго моята изненада:) !
                     Приятен ден!

    
  

2 коментара:

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да посетите моя блог!Ценя високо мнението ви! Приятен и успешен ден!