Добре дошли в света на Моите нещица!
Надявам се да ви доставя малко радост, така както вие го правите за мен с посещението си. Приятно разглеждане и ... благодаря, че се отбихте!

Начална страница

неделя, 11 юли 2010 г.

Награди!

            Тези дни наградите валят една след друга! А аз бързам да ги препредам за да зарадвам и други!:)

           Тази награда получих от Светла, тя прави възхитителни картички, отличаващи се със стил и великолепие. Още веднъж благодаря, Светле!  Желая ти много творчески успехи!
            
           Регламента е следния:
           1. Ако имате възможност покажете или разкажете за картичката, за която сте отделили най- много време, като идея и изработка.
           2. Покажете или разкажете за картичката, която сте направили на един дъх.
           3. Предайте наградата на 10 блога.

           Отговарям:
          Това е картичката, която ми отне най-много време ( почти два следобеда). Може би музата ме беше напуснала. А и докато се чудех, как да направя ягодките, листенцата....
         
          Докато следващата, наистина направих на един дъх.Само за минути! :)

           Предавам наградата на :
  1. Krissbal
  2. Le
  3. Donika
  4. unicorn
  5. Rony
  6. Krechi
  7. Te4eto
  8. Д. Стефанова
  9. Нети
  10. Dimi
           Скъпи дами, възхищавам се от работата ви! Желая ви много щастие и творчески успехи!
Преиятен ден на всички!

7 коментара:

  1. Благодаря НЕЛИ! За мен е важно, че присъствам в наградените!

    ОтговорИзтриване
  2. Честитоооо,ти го заслужаваш!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти Нели.Радвам се че харесващ и "моите неща".Благодаря и за наградата.Това ми е първото отличие от както водя този блог и много се радвам разбира се. Благодаря ти още веднъж.

    ОтговорИзтриване
  4. Нели, благодаря за чудната наградка!!! Много приятно ме изненада :) При първа възможност ще отговоря на предизвикателството!!! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за наградата, Нели!

    ОтговорИзтриване
  6. Много благодаря за наградата:)))

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да посетите моя блог!Ценя високо мнението ви! Приятен и успешен ден!