Добре дошли в света на Моите нещица!
Надявам се да ви доставя малко радост, така както вие го правите за мен с посещението си. Приятно разглеждане и ... благодаря, че се отбихте!

сряда, 28 юли 2010 г.

Картичките и изкуството - живопис.


                Това е Калъчевия мост в Копривщица, известен повече като  "Първа пушка". Сигурна съм,че  всеки българин знае, че на 20 април 1876г. тук гръмва първата пушка и се обявява Априлското въстание, което от своя страна поставя началото на края на турското робство.
                Техниката е тънкописец с акварел и още нещо.:)
                Участвам в КФ № 27- Картичките и изкуството.
Приятен ден на всички!

8 коментара:

  1. Нели, отново ме очароваш! Много красива рисунка си направила! И аз обичам тези смесени техники -резултатът е незаменим! Благодаря, че се включи отново в КФП №27 :)!

    ОтговорИзтриване
  2. Скоро бяхме в Копривщица и тази картичка ми връща хубавите спомени от там:)))Страхотна е:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Нели, мога само да се възхищавам на творенията ти - невероятно красиви са! Чудесно рисуваш!

    ОтговорИзтриване
  4. Нели, много е красива! Страхотно рисуваш! Поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Много красива рисунка, прекрасна картичка.

    ОтговорИзтриване
  6. Здравейте! топъл поздрав.
    Блогът ви изглежда добре.

    харесвате италианска храна?

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна е :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да посетите моя блог!Ценя високо мнението ви! Приятен и успешен ден!