Добре дошли в света на Моите нещица!
Надявам се да ви доставя малко радост, така както вие го правите за мен с посещението си. Приятно разглеждане и ... благодаря, че се отбихте!

Начална страница

четвъртък, 8 март 2012 г.

Бонбонени цветя

     Честит 8-ми март, дами!
     Поздравявам ви с любим стих от Станка Пенчева!
 
Жената, която обича и е обичана –
Тя носи край себе си меко сияние
Като ореол,
Тялото й излъчва тънкото ухание
На пролетен ствол;
Ръцете й пеят със всяко движение,
Милват целия свят;
Тя с пчели и пеперуди е обкръжена
Като меден цвят...
Жената, която обича и е обичана.
Тя може само да трепне с ресниците си –
И преспите се топят,
И покълва камъкът,
И изпуска ножа десницата...
И светва светът.

     Напоследък в нета станаха много популярни бонбонените цветя. Ето моят вариант на бонбонени цветя в бонбонена ваза.


      Композицията е моят осмомартенски подарък за дъщеря ми .
      Ако Краси прецени, че отговаря на условието, участвам  в Хоби предизвикателство №8 - Подарък за НЕЯ.
.
А този букет е за приятелките!
Приятен ден!

12 коментара:

  1. Чудесни подаръчета!Честит 8ми март!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник, Нели! Разкошни букети!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит празник и на теб, Нелка! Стихотворението е наистина невероятно и ми е любимо и на мен! Направила си невероятно красив и изкушаващ букет!

    ОтговорИзтриване
  4. Честит празник, Нели!Букетите са невероятни, определено ще зарадват притежателките си!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасен букет !! Честит празник!

    ОтговорИзтриване
  6. Честит празник, Нели!Прелестен букет си спретнала за празника! Невероятен е! А вазата е много идейна и вкусна:)

    ОтговорИзтриване
  7. Честит празник, прекрасни цветя, как мога да ги схрускам...... :)

    ОтговорИзтриване
  8. Честит празник! Толкова обичам бели лалета , а твоите са невероятно красиви.

    ОтговорИзтриване
  9. Многу убави стихови Нели, а и букетите од бонбони се прекрасни!
    Нека ти е среќен празникот и нека секој ден ти биде празник...
    Ти благодарам за посетата на мојот блог и убавата честитка !

    ОтговорИзтриване
  10. Честит 8 март! Много сладък букет!

    ОтговорИзтриване
  11. Много ми харесаха цветята, а и вазата ме изненада!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да посетите моя блог!Ценя високо мнението ви! Приятен и успешен ден!