Добре дошли в света на Моите нещица!
Надявам се да ви доставя малко радост, така както вие го правите за мен с посещението си. Приятно разглеждане и ... благодаря, че се отбихте!

Начална страница

неделя, 11 март 2012 г.

Картичкофурийски осми март

     Да се похваля и аз с нещицата, които получих от Картичкофурийският осми март! :)
     Първо, по реда на получаване, ви показвам сладката тортичката, която получих от Лидия- Liva. Бях една от 10-те късметлийки, които тя почерпи за рожденния ден на блога си.
    И скритите вътре съкровища!

      Тази великолепна картичка с мили пожелания е от Велиана- Green- Eyed Girl от Картичкофурийската размяна.
      Благодаря ви, момичета! Усмихнахте деня ми!

      Моето късметче от размяната беше Силва и това е моят поздрав за нея.

                               Приятен ден!

2 коментара:

  1. Всичко е страхотно!
    И аз опитах тортата на Лидия, на Вели съм фен, а изненадата ти за Силви е много сладка и цветна! Пожелавам ти да запазиш приятната емоция колкото може по-дълго!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да посетите моя блог!Ценя високо мнението ви! Приятен и успешен ден!