Добре дошли в света на Моите нещица!
Надявам се да ви доставя малко радост, така както вие го правите за мен с посещението си. Приятно разглеждане и ... благодаря, че се отбихте!

Начална страница

неделя, 6 май 2012 г.

Рози и...

   Все по-малко свободно време имам, но Дани успя да ме предизвика със задачката  при Картичкофурийте тази седмица :) Какво да правя, розите са ми слабост :)
      Участвам в :
      
     Тук е мястото да ви споделя, как си правя тичинки и дръжки за цветя. В малкия град, такива неща просто НЯМА! След дълго ровене из нета и пробване на различни рецепти, аз забелязах нещо много просто, като натопя памучен конец в лепило С200, след изсъхването му се получават чудесни дръжки за цветя. Самите тичинки пък правя като забъркам щипка брашно с капка лепило С200. Тичинките се оформят до желаните големина и форма и се оцветяват лесно с мастило и др. Ето:
     За да направя розова пъпка не е нужно да използвам тичинка, просто правя възелче на края на дръжката.  Ако искам тичинки с перли, нанизвам перли на конеца ( Мулине), натопявам в С200 и готово:)
     Стана много дълго обяснение, надявам се да не съм ви отегчила, а да ви е от полза:)

                Приятна вечер!

22 коментара:

  1. Страхотна си!!!! картичката е чудесна, но много повече се зарадвах на импровизираното ти уроче, тъй като имам същия проблем! Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  2. Ехааа, стахотно уроче, още утре ще пробвам! Браво! А картичката е много хубава! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Точно се загледах в малките пъпчици и ....ето ти и уроче! Браво на теб! Супер метод си измислила, лесен и бърз! Както казват хората - "Неволята учи"! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Adorable. I just love all the flowers. Thank you so much for playing with us over at Sassy Studio Designs Dare to Be Sassy Thursday.

    Hugs,
    Kate

    ОтговорИзтриване
  5. Very nice, Love the dies. Thanks so much for joining us at Whimsy Stamps.
    Hugz
    Kim

    ОтговорИзтриване
  6. Нели, картичката е разкошна! И да знаеш, че тези твои хитринки са изключително полезни за всяка една от нас! Благодаря, благодаря, че ги сподели!

    ОтговорИзтриване
  7. И аз съм впечатлена от урока!!! Благодаря, че сподели - със сигурност ще се възползвам!

    ОтговорИзтриване
  8. Нели, чудна, пъстра и свежа картичка, розичките са много нежни, като истински! Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство при Картичкофурии!
    И аз като останалите съм впечатлена от урочето ти, така хубаво си го направила, изглежда лесно - със сигурност ще пробвам!

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесна картичка и още по-чудесни хитринки!!!Ами то днешния учител е така - дадат му един дневник и...работи и ако може да е по начин творчески, че и иновации да прилагаш...Така че тази ситуация просто те прави творец, дори и по неволя!Благодаря за споделеното!
    Наталия

    ОтговорИзтриване
  10. very cute card, lots of great flowers, thank you for joining our challenge at Digi Doodle Shop this week, hugs, martina

    ОтговорИзтриване
  11. Pozdravlenia za uroka!
    Nevolyata uchi na kakvo li ne!
    L.M

    ОтговорИзтриване
  12. What a pretty card. Thanks for joining us at Digi Doodle Shop's Challenges
    Hugs,
    Julie

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря ви, момичета! Радвам се, че урочето е полезно!

    ОтговорИзтриване
  14. So bright and fun. Love all of the flowers. Thanks for playing along with us at DTBST this week.

    ОтговорИзтриване
  15. Нели, благодаря за споделения опит! Картичката е много цветно-зареждаща, сватбената ти също ми харесва, а визията на блога ти чудна :)
    Поздрави и успех ти желая!

    ОтговорИзтриване
  16. Много идейно, още днес ще пробвам!!! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  17. Нели, розите ти са великолепни, а идеята ти за тичниките е уникална! Картичката ти е станала много свежарска!

    ОтговорИзтриване
  18. Нели и аз на свой ред да благодаря за урочето! От доста време търся заместител на готовите дръжки и ето , че намерих разрешението при теб!
    Картичката е много пъстра и весела!

    ОтговорИзтриване
  19. УАУ Поздравления, много ми харесва как правиш нещата.
    Даде ми идея и аз ще направя подобно, или поне ще се опитам :)

    ОтговорИзтриване
  20. Нели, много ме зарадва с урочето, много! Благодаря , че го сподели ;)

    ОтговорИзтриване
  21. Нели, картичката е много сладка! А твои хитринки са изключително полезни! Благодаря, че ги сподели!

    ОтговорИзтриване
  22. Нели,благодаря ти за урочето,чак сега го виждам,но веднага ще се възползвам от него,защото е много приятно сам да си изработиш всичко,картичката ти е прелестна!С поздрав:Ива

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да посетите моя блог!Ценя високо мнението ви! Приятен и успешен ден!